Gestionarea feedback-ului negativ - recenzii & reclamatii. monitorizare
Interesat de evenimente din acest domeniu?
Fă-ți cont gratuit și le primești pe e-mail.
Descriere
Stiai ca?
* Doar 14% dintre consumatori ar lua in considerare utilizarea unei afaceri cu o evaluare de 1-2 stele
* 84% dintre pacienti folosesc recenzii online pentru a evalua medicii inainte de a-i alege efectiv.
* 93% dintre clienti citesc recenzii ale companiilor locale pentru a determina calitatea acestora (Brightlocal).
* Pana la 80% din toate recenziile provin din mesajele ulterioare care ii indeamna pe cumparatori sa-si evalueze achizitia. (Spiegel)
* Cand un produs / companie primeste cinci stele, probabilitatea de cumparare crește cu 270%. (Universitatea de Nord-Vest din Chicago)
Iti doresti sa inveti:
Cum raspunzi intr-un mod eficient si orientat spre client unei recenzii negative?
Cum gestionezi reclamatiile si recastigi increderea clientilor nemultumiti?
Cum determini clientii sa iti ofere feedback direct si cum implementezi un program intern de "Vocea Clientilor"?
Cum faci un diagnostic obiectiv afacerii tale si cum monitorizezi perceptia si gradul de satisfactie a clientilor?
Cum menti calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel printr-o comunicare empatica?